lördag 7 september 2013

Hemma!!

Då har man kommit hem för ett tag sen.
Gick jätte bra att träna och är så stolt över mig själv hur mycket man orkar.
Var och tränade med brorsan,pappa och hans sambo.
Jätte roligt att träna med nån man känner och i morgon blir de simning.
Har även vägt mig på vågen och visade 104,5 kg.
Så har en bit att gå ner nu, så det är bara att tutta på och köra nu, för det finns inget stop.
Så ska gå ner 30 kg, men de får ta den tid de tar.
Var på sibylla och käkade en 90 grams hamburgare och en ramlösa granatäpple.
Så är sten hård nu inga sötsaker eller annat som är onödigt.
Senare ikväll ska vi gå ner till min pappa och hans sambo och hälsa på en sväng och kolla vad dom gör.
Det var ett tag sen man var.
Det här är min dagbok som jag delar med mig hur man mår och vad man gör på dagarna.
Mår bättre när jag får träna för det älskar jag att träna och att skriva är bra får tänka på lite annat.
Skriver mer sen om man orka och om de inte blir för sent ,ha det gött nu så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skolan

 De har kommit ett nytt år 2022, men med son skola händer de inte ett jävla skit. Allt står still och vad gör skolan inget. pojken som forts...