fredag 6 september 2013

Första träningspasset

Kom hem efter 20:00 och det var hur kul som helst att träna och det gick bra.
På väg hem från gymmet.
Tummen upp.
Var inte många som tränade nu på kvällen.
Körde ca 1 timme på löpband, så nu är man sjukt peppad att gå träna igen.
Ska i morgon också, så ska uppdatera då, hur träningen gått.
Går bara på löpbandet och springa får jag vänta med till januari.
Så ska försöka göra lite armar och ben, magen får vänta ett tag med.
Efter första träningspasset.
Lite trist att vänta, men lyssna på barnmorskan när jag frågade när man kunde börja träna och vad, så då ska man vänta ett halv år med springa och mage.
Min gubbe vaktade barnen idag medans jag var och tränade och de har gått bra för han med båda barnen, så kul att det funkar.
Var på Coop nu en sväng, brorsan körde mig och handlade lite gott, inget godis eller fikabröd blev det ej eller nåt annat onödigt utan bara sånt som är nyttigt, gubben fick 6 st 3,5 % öl när han är så duktig.
Imorgon som sagt blir det träning igen på gymmet, är så sjukt taggad, så ska gå med pappa , hans sambo samt få med 2 av mina bröder.
Sen söndag ska man försöka gå simma.
Sen får man försöka uppdatera hur de har gått och sätta upp lite bilder efter som hur bra det går att träna.
Sen min lila flicka var så gullig innan jag gick iväg idag, så sa hon hej då mamma syns sen och får jag en puss och kram av dig, så sa jag till henne ska gå när pappa kommer för vem ska vakta er annars.
Så gullig ens barn kan vara, det värmer i ens hjärta.
Har så underbara barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skolan

 De har kommit ett nytt år 2022, men med son skola händer de inte ett jävla skit. Allt står still och vad gör skolan inget. pojken som forts...