lördag 9 oktober 2021

Klockan är 03:11

 Satt och tänkte lite på de som står på facebook, klockan är mycket nu skulle bara pissa men sen brukar de hända att man sitter uppe en stund ibland inte alltid.

Var ett tag sen jag skrev här ser jag själv måste bli bättre, tro man mår bra själv om man får skriva av sig ovasett vad de kan vara man vill skriva om.

Dom är senaste två veckorna har varit rent sagt för jävligt och de ska jag skriva ett eget inlägg all med pojkarnas skola hur dom behandlar barn på skola, man acceptera för mycket ,man tro barn är säkra men de är dom inte ,inte äns i skolan de värdefull vi har i våra liv är våra barn resten som man har är döda ting inte värt ett skit om man inte har sina barn, ska försöka sova så skriver jag i morgon om de som hände 24 september och många har säckert läs om de på nsd och på min Facebook samt instagram och ska inte få hända ens eget barn men vi hörs och syns man ska sprida kärlek inte våld i skolan kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skolan

 De har kommit ett nytt år 2022, men med son skola händer de inte ett jävla skit. Allt står still och vad gör skolan inget. pojken som forts...