lördag 9 oktober 2021

En förälder värsta mardröm

 Man ska aldrig behöva uppleva att sitt eget barn är brutalt misshandel, de ska inte någon behöva se.

Skolan idag har sluta ta ansvar för de som händer elever i skolan, men när man själv gick I grundskolan på 90 talet så fanns de alltid vuxna ute och även sin lärare. De här är lågstadiet vi pratar om.

Efter hur skolan har agera med de här som hände 24 september så har vi inte en enda gång fått hjälp från skolan, JAG HAR FÅTT SÖKA SJÄLV DEN HJÄLPEN inte skolan utan jag som förälder, även om jag är en stark person blir de för mycket även för mig.

Vad hjälper de att ha möte på möte, samtal på samtal när inget händer.

Båda mina söner efter de som hänt har trauma resten av deras liv inte kommer de här försvinna från dom, att se sin storebror  blir sparkad i huvudet av en som är i ålder 6 och 8 år, de är barn och vem gör så här mot ett annat barn, ja du säg de, de barn som gjorde de här hemska ,kommer mina pojkar få leva med resten av sina liv och vara rädd för att de kommer hända igen.

Inte normalt tycker jag,är för jävligt på ren svenska och så tro skolan att barn hittar på.

Men barn har bättre minne än vad vi vuxna har dom kommer ihåg mera.

Sen vill skolan att man ska hålla tyst om de här aldrig kan dom glömma.

Tur att jag har denna blogg på något sätt att kunna skriva av sig.

Ska skriva om händelsen lite senare idag.

Ha de bra😶

#bris #barnensrättisamhället #barnkonventionen #våldmoteleverpåskoltid #stoppamobbning 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skolan

 De har kommit ett nytt år 2022, men med son skola händer de inte ett jävla skit. Allt står still och vad gör skolan inget. pojken som forts...