tisdag 10 september 2013

Ett tag sen!

Var i söndags 8/9-13 och simmade med pappa,brorsan och Siw (pappas sambo).
Simmade sammanlagt 20 längder och det gick bra.
Vi tävlade också, men jag kom som 3:a ,brorsan 2:a och pappa som 1:a.
Fick träningsvärk i armarna och har fortfarande ont i höger arm, men de är för att man är så otränad som man är.

I måndags 9/9-13 var jag och tränade i går då.
Först tvekade jag om jag skulle gå och träna men sen tänkte jag det är bättre att träna än att bara sitta vid datorn eller kolla tv, det gör man för mycket tyvärr.
Så gick på kvällen efter 20:30 och det gick jätte bra att träna, körde 1 timme det fick räcka för den gången, sen såg jag att dom hade handbolls träning damerna och vad man saknar handbollen, ska börja igen bara man får upp kondition.
För älskar handboll, har tränat de i 20 år så man saknar det, men får försöka börja nästa höst istället.

Idag då har man fixa lägenheten.
Båda jag och min man har fixa den på morgonen, satt alla möbler vars dom ska vara och ändra om i sovrummet och det vart skit fint.
Så är nöjd, hur vi möblerade om och hur bra det vart.
Har städat och skurat och rent blev det, så snart ska man hämta pigan, hon kommer bli så glad hur bra det ser ut och säkert alla andra som hälsar på oss.
Skriver senare hur det gått med träningen, ska gå ikväll igen när min gubbe kommer hem från sin musik träning.
Och hoppas att rusta öppnar nu i september, kul att den kommer till Kiruna.
Bra med lite nya affärer.
Ha de gött :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skolan

 De har kommit ett nytt år 2022, men med son skola händer de inte ett jävla skit. Allt står still och vad gör skolan inget. pojken som forts...