torsdag 14 januari 2010

GRAVID JIPPI DEN 2009-07-30

De helade började med att man kände sej så pissnödig hos svärmor sprang hur mycket som helst på deras toa,,
sen när vi kom hem sa jag till min sambo att vi testar att göra ett graviditet test vad skulle kunna gå fel tänkte vi båda två.
jag hade bråttom till toan kom jag ihåg i alla fall så jag sa ta hit den nu så ska vi kolla om de blev nåt.. båda vi två stod där och kollade de kändes som en evighet för mej att få veta,,sen tog de nån minut så visade den positivt man viste inte om man skulle gråta eller skratta,,
de kom bara en massa glädje och samma dag på kvällen berättade vi först till mina föräldrar och sen till sambons föräldra alla vart ju överlyckliga att vi skulle få barn,,man trodde aldrig att man kunde bli gravid men de vart man ju.
Äntlige visade den positvit den 2009-07-30 fick vi se på den att man var gravid och de var den bästa känslan för mej och min sambo..
Man kan inte fatta att de är sant svårt att tro de.. När vi var på ultraljud då förstod jag i alla fall att de var sant men för min sambo tog de ett tag men han kan inte förstå än idag att vi ska få en liten busfrö som bor i min mage..


¨ Så de är spännande att se vad de blir för nåt och som man längtar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skolan

 De har kommit ett nytt år 2022, men med son skola händer de inte ett jävla skit. Allt står still och vad gör skolan inget. pojken som forts...